Wstępniak.

Witaj, ten kawałek Internetu miał być kolejnym nudnym internetowym dziennikiem z przemyśleniami. Od 10 grudnia dzieje się tu jednak coś ciekawszego. Tłumaczę na łamach tej strony książkę "Samodyscyplina w 10 dni" autorstwa Theodore`a Bryant`a. Mam nadzieję, że lektura tej książki pomoże mi przejąć kontrolę nad moim czasem i życiem. Być może jej tłumaczenie pomoże i Tobie. Jesteś więźniem komputera i Internetu? Nie znosisz swojego lenistwa? Zostawiasz wszystko na ostatnią chwilę? ta strona jest z pewnością dla Ciebie. Użyj archiwum postów, aby zacząć czytać od pierwszego wpisu oznaczonego [1].

wtorek, 28 października 2008

Moimi oczami widzisz co za oknem

Nie ma kiedy pisać. Popatrz co widzę z okna:








Dni upływają.. Jesień pełną krasą. Może raczej czas pisać, że wyglądamy objawów zimy. Oby nie. Dolar nadal wysoko więc z ciekawości sprawdziłem ile teraz kosztuje monitor za który miesiąc temu dałem 1300 zł (z wysyłką).. uwaga, uwaga.. 1834.50 PLN. Chyba minął czas na tanie zakupy. Kto skorzystał ten zyskał.

A co widzą moje oczy kiedy jadę na obiad?






Kolejny wieczór obył się bez rewolucji. Znowu nie poszedłem spać wcześniej. Ale chyba nie ma się co spinać, jutro na późno to się wyspać mogę. Ahoj!

Brak komentarzy: