Wstępniak.

Witaj, ten kawałek Internetu miał być kolejnym nudnym internetowym dziennikiem z przemyśleniami. Od 10 grudnia dzieje się tu jednak coś ciekawszego. Tłumaczę na łamach tej strony książkę "Samodyscyplina w 10 dni" autorstwa Theodore`a Bryant`a. Mam nadzieję, że lektura tej książki pomoże mi przejąć kontrolę nad moim czasem i życiem. Być może jej tłumaczenie pomoże i Tobie. Jesteś więźniem komputera i Internetu? Nie znosisz swojego lenistwa? Zostawiasz wszystko na ostatnią chwilę? ta strona jest z pewnością dla Ciebie. Użyj archiwum postów, aby zacząć czytać od pierwszego wpisu oznaczonego [1].

wtorek, 25 listopada 2008

Szybkie miasto


To miasto za czymś goni. Ludzie biegną na tramwaj tak jakby ten kolejny za 3 minuty był za późno. Światło zielone włączy się za 2 minuty, nie musisz przebiegać na czerwonym. Kolejne metro przyjedzie za moment, po co ryzykujesz przycięcie w drzwiach.

Łatwo się tym zarazić. Ile razy obiecywałem sobie, że nie będę taki jak oni. Moje skłonności do późnego wychodzenia na zajęcia i spania "jeszcze 10 minut" nie ułatwiają mi wyłączenia się z grona pędzących.

Może i Ty zastanów się po co przyspieszasz krok.

Brak komentarzy: