Wstępniak.

Witaj, ten kawałek Internetu miał być kolejnym nudnym internetowym dziennikiem z przemyśleniami. Od 10 grudnia dzieje się tu jednak coś ciekawszego. Tłumaczę na łamach tej strony książkę "Samodyscyplina w 10 dni" autorstwa Theodore`a Bryant`a. Mam nadzieję, że lektura tej książki pomoże mi przejąć kontrolę nad moim czasem i życiem. Być może jej tłumaczenie pomoże i Tobie. Jesteś więźniem komputera i Internetu? Nie znosisz swojego lenistwa? Zostawiasz wszystko na ostatnią chwilę? ta strona jest z pewnością dla Ciebie. Użyj archiwum postów, aby zacząć czytać od pierwszego wpisu oznaczonego [1].

wtorek, 16 grudnia 2008

Tłumaczenia ciąg dalszy

Z racji braku czasu i tego, że nie pojawił się żadne komentarze - zawieszam pisanie na ten temat. Najpierw sam przeczytam książkę. Kilka osób zainteresowało się i czyta tego pdf`a. Zauważyłem że około 200 osób z Wykop.pl też tu wdepnęło na chwilkę. Jeśli ktoś chce pomóc tłumaczyć tę książkę to proszę napisać.

4 komentarze:

Mateusz pisze...

Proszę, dokończ tłumaczenie tej książki. To dla mnie ważne bo mam z tym spory problem. Tłumacząc tą książkę możesz mi pomóc ulepszyć moje życie.
Będę wchodził na twojego bloga codziennie z nadzieją, że znajdę aktualizację.

Wojtek pisze...

Dzięki za komentarz!
cieszę się, że są ludzie dla których moje starania przynoszą jakąś motywację do działania.

Miałem plan odczekać chwile, poczytać i tłumaczyć dalej.. Ale jeśli tak to chyba będę tłumaczył dalej - może z pomocą kolegi, albo kolegów.

pozdrawiam :)

misiafaraona pisze...

Ja tez poproszę o kontynuowanie tłumaczenia. Nie znam na tyle anguelskiego by pomóc ani nawet samodzielnie przeczytac pdfa

Michał pisze...

z przyłączam się do prośby :-)