Wstępniak.

Witaj, ten kawałek Internetu miał być kolejnym nudnym internetowym dziennikiem z przemyśleniami. Od 10 grudnia dzieje się tu jednak coś ciekawszego. Tłumaczę na łamach tej strony książkę "Samodyscyplina w 10 dni" autorstwa Theodore`a Bryant`a. Mam nadzieję, że lektura tej książki pomoże mi przejąć kontrolę nad moim czasem i życiem. Być może jej tłumaczenie pomoże i Tobie. Jesteś więźniem komputera i Internetu? Nie znosisz swojego lenistwa? Zostawiasz wszystko na ostatnią chwilę? ta strona jest z pewnością dla Ciebie. Użyj archiwum postów, aby zacząć czytać od pierwszego wpisu oznaczonego [1].

niedziela, 8 marca 2009

Wersja PDF - dla spragnionych postępów :-)

Jeśli jesteś spragniony dalszych fragmentów to proszę się obsłużyć ;)

http://rapidshare.com/files/206958042/self.pdf.html

Do tego translator google i jazda. Postanowiłem czytać dalej bez tłumaczenia póki co, żeby poznać wartość książki. Zapraszam innych do tego samego, bo może nie każdy element wymaga tłumaczenia, a w dodatku nie jestem pewien czy jest to legalne. Oczywiście powyższy link podaję wyłącznie w celach edukacyjnych - jeśli jesteście zainteresowani tą tematyką to kupcie książkę tego Pana, a ten pdf niech wam posłuży za zachętę do kupna!

[ 7 ] Dziesięciodniowy system rozwoju

Zanim zaczniesz!

W tej części wymagane jest zapisywanie. Pomimo różnorodności ćwiczeń łączy jest coś wspólnego:
- zwięźle! nie więcej niż 15 minut na ćwiczenie.
- konkrety! nazywaj rzeczy po imieniu.
- szczerze! tylko ty widzisz swoje odpowiedzi. po ukończeniu każdego ćwiczenia przeczytaj swoje odpowiedzi i zadaj sobie pytanie co czujesz czytając je. Później doszczętnie wymaż to co napisałeś jeśli troszczysz się o swoją prywatność.

Ważne : Nie myśl o samych ćwiczeniach. Po prostu pisz swoje odpowiedzi. Nie pozwól Hyde`owi wtrącać się. To bardzo ważne żeby poza intelektem angażować w ćwiczenia twoją fizyczność. Właśnie fizyczny aspekt pisania sprawia, że jeszcze większa część ciebie uczestniczy w programie.

Co więcej, ćwiczenia mają na celu zachęcenie cię do eksploracji swoich uczuć dotyczących pewnych postaw które powszechnie powstrzymują przed samodyscypliną. Robienie tych ćwiczeń zapewni bezcenny wgląd w to kiedy, gdzie i od kogo mogłeś nabyć te podejścia i odczucia.

Zrozumieć pochodzenie obecnych uczuć i myśli jest o tyle ważne, że myśli i uczucia prowadzą do czynów, a te z kolei prowadzą do kolejnych myśli i uczuć. Wszystkie aspekty ciebie są połączone. Te ćwiczenia są zrobione tak, abyś jednocześnie połączył swoje uczucia, myśli i zachowanie w jednym programie rozwoju samodyscypliny. Im więcej siebie zaangażujesz w ten program, tym bardziej będziesz temu oddany.

W: Kolejne posty to kolejne dni treningu.