Wstępniak.

Witaj, ten kawałek Internetu miał być kolejnym nudnym internetowym dziennikiem z przemyśleniami. Od 10 grudnia dzieje się tu jednak coś ciekawszego. Tłumaczę na łamach tej strony książkę "Samodyscyplina w 10 dni" autorstwa Theodore`a Bryant`a. Mam nadzieję, że lektura tej książki pomoże mi przejąć kontrolę nad moim czasem i życiem. Być może jej tłumaczenie pomoże i Tobie. Jesteś więźniem komputera i Internetu? Nie znosisz swojego lenistwa? Zostawiasz wszystko na ostatnią chwilę? ta strona jest z pewnością dla Ciebie. Użyj archiwum postów, aby zacząć czytać od pierwszego wpisu oznaczonego [1].

niedziela, 8 marca 2009

Wersja PDF - dla spragnionych postępów :-)

Jeśli jesteś spragniony dalszych fragmentów to proszę się obsłużyć ;)

http://rapidshare.com/files/206958042/self.pdf.html

Do tego translator google i jazda. Postanowiłem czytać dalej bez tłumaczenia póki co, żeby poznać wartość książki. Zapraszam innych do tego samego, bo może nie każdy element wymaga tłumaczenia, a w dodatku nie jestem pewien czy jest to legalne. Oczywiście powyższy link podaję wyłącznie w celach edukacyjnych - jeśli jesteście zainteresowani tą tematyką to kupcie książkę tego Pana, a ten pdf niech wam posłuży za zachętę do kupna!

5 komentarzy:

1234pc pisze...

Witam miałem nadzieje że pojawią się na tym super blogu ćwiczenia na które tak czekałem czytając od początku tego bloga mogę Cię prosić Wojtku o przetłumaczenie ćwiczeń i umieszczeniu ich na Twoim blogu??

Wojtek pisze...

szczerze powiedziawszy to chyba powinienem był przed rozpoczęciem tłumaczenia przejrzeć zawartość książki. stwierdzam, że to niekoniecznie wycelowane we mnie ćwiczenia.. duża część jest np. na temat obawy przed porażką z powodu niepowodzeń z przeszłości. To zupełnie mnie nie dotyczy. Myślę, że jak komuś bardzo zależy to sobie odpali

http://nicetranslator.com/

i da radę :-) pozdrawiam

Mariusz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mariusz pisze...

witam czy mógłbyś podesłać mi tą książkę na maila w rapidzie wygasło.
z góry dzięki
dobryagent@gmail.com

Szymon Szewczyk pisze...

ja chce mieć tę książkę, nie wiecie jak można ją zdobyć w europie bo widzę, że sprzedaż jest tylko w USA ;/